Klantenservice van American

Onze telefoons zijn bezet

We begrijpen dat het erg vervelend is voor u om te moeten wachten, maar als u niet binnen 72 uur op reis gaat, wacht dan met bellen totdat uw reisdatum dichterbij ligt. U kunt uw vlucht nu online annuleren en ons bellen als u klaar bent om opnieuw te boeken Neem contact op met uw reisbureau voor ondersteuning als u niet rechtstreeks bij ons heeft geboekt.

Hoe kunnen we helpen?

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een betaalbewijs aanvragen?

Restituties en betaalbewijzen

Kan ik restitutie aanvragen?

Restituties en betaalbewijzen

Hoe controleer ik de status van mijn bagageclaim?

Vertraagd zoeken naar bagage Opent een andere site in een nieuw venster die mogelijk niet voldoet aan de toegankelijkheidsrichtlijnen

Ik heb hulp nodig bij het gebruik van de website. Hoe kan ik technische ondersteuning aanvragen?t

Technische ondersteuning

Hoe stel ik het wachtwoord voor mijn account opnieuw in?

Een wachtwoord nodig?

Deel met ons

Producten en programma's

Ook goed om te weten ...