Restituties en betaalbewijzen

Betaalbewijzen

Vraag een betaalbewijs aan voor tickets, toeslagen en extra voorzieningen, zoals stoelen. Betalingsbewijzen zijn vanaf 24 uur na uw aankoop/wijziging of tot maximaal 18 maanden na uw aankoop/wijziging beschikbaar.

Betaalbewijzen voor tickets en toeslagen

Vraag een betaalbewijs aan voor aankopen tijdens de vlucht. Transacties zijn vanaf 72 uur na uw vlucht en tot maximaal 6 maanden beschikbaar.

Betaalbewijzen van aankopen tijdens de vlucht

Restituties (aanvragen of status controleren)

Als u uw ticket of gerelateerde reisproducten en -diensten via American Airlines hebt gekocht, kunt u een restitutie aanvragen of uw restitutiestatus controleren.

Als u uw ticket via een reisbureau of een andere website hebt geboekt, neem dan contact op met het betreffende reisbureau of de betreffende website voor meer informatie over restitutie.

Cargo en Priority Parcel Service

Voor problemen vanwege verlies of schade van uw zending neemt u contact op met American Airlines Cargo voor het indienen van een claim.

Klantenservice American Airlines Cargo Opent een andere site in een nieuw venster die mogelijk niet voldoet aan de toegankelijkheidsrichtlijnen

Meer hulp nodig?

Stuur ons een brief of fax

E-mail naar:

American AirlinesAttention: Passenger Refunds 4000 E. Sky Harbor Blvd.Phoenix, AZ 85034

Fax:

800-892-3447 (VS)
480-693-2759 (Internationaal)

Zorg ervoor dat u het volgende vermeldt:

  • Namen van de passagiers
  • E-mailadres of Amerikaans postadres
  • Reden van de aanvraag
  • Betaalbewijzen
  • Ticketnummers
  • Reisdatum
  • Vertrek- en aankomststeden